Gdy firma dysponuje dobrymi pracownikami, warto w nich zainwestować. A najlepszym sposobem na to są dobrze dobrane szkolenia - taka idea przyświeca Zarządowi ORLEN Ochrona.
We wrześniu odbył się kolejny cykl szkoleń dla pracowników ORLEN Ochrona. Tym razem projekt objął zespoły dowódców zmianowych oraz koordynatorów operacyjnych z regionów: Wschód, Zachód, Północ, Południe oraz Centrum. Celem szkolenia było doskonalenie umiejętności i wiedzy, która bezpośrednio wpływa na poprawę jakości pracy, a przez to również na podniesienie jakości usług. Podczas zajęć uczestnicy pogłębiali przede wszystkim swoje kompetencje i kwalifikacje przydatne w pracy na stanowisku szefów zespołów. Główny nacisk położono na rozwijanie umiejętności z zakresu obsługi klienta, budowania długotrwałych relacji oraz efektywnej komunikacji z klientem.
Oprócz tych zagadnień w programie znalazły się również takie tematy jak budowanie zespołu, efektywna komunikacja, jako element poprawy jakości pracy oraz wizerunek w biznesie.
Zarząd ORLEN Ochrona stoi na stanowisku, iż inwestowane pieniądze w szkolenia dobrych pracowników, szybko zwracają się w postaci większej wydajności zespołu, co przyczynia się z kolei do zwiększenia obrotu firmy.